Identificació de les competències més valorades en l'entorn professional i adequació del pla d'estudis de grau en enginyeria informàtica

Autor/a

Domínguez Santos, Cristina

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Data de publicació

2013-07-04T14:36:49Z

2013-07-04T14:36:49Z

2013-07

2013-07-05T05:29:43Z



Resum

L'execució d'aquest projecte ha volgut reflectir quines són les capacitats professionals més valorades actualment, poder entendre quines són les condicions actuals i reflexionar sobre quina és la cobertura que els plans educatius actuals -en l'àmbit de l'enginyeria informàtica- brinden a aquesta evolució, contribuint amb aquest estudi a l'objectiu general de l'àrea de competències professionals d'apropar el món acadèmic al laboral.


The implementation of this project wanted to reflect what professional skills are most valued currently to understand the current conditions and reflect on if the education, on the field of engineering, provide coverage to this evolution. This study contributes to the overall goal of area of professional competence of the academic approach to work.


La ejecución de este proyecto ha querido reflejar cuáles son las capacidades profesionales más valoradas actualmente, poder entender cuáles son las condiciones actuales y reflexionar sobre cuál es la cobertura que los planes educativos actuales -en el ámbito de la ingeniería informática- brindan a esta evolución, contribuyendo con este estudio al objetivo general del área de competencias profesionales de acercar el mundo académico al laboral.

Tipus de document

Bachelor thesis

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

competències professionals; competències transversals; enginyeria informàtica; ingeniería informática; competencias profesionales; vocational qualifications; competencias transversales; key skills qualifications; computer engineering; Vocational qualifications -- TFC; Competències professionals -- TFC; Competencias profesionales -- TFC

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)