El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas

Author

Pons Balsalobre, Marina

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David,

Publication date

2013-09-19



Abstract

En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a França i España, Jules Chéret i Ramón Casas respectivament.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Publicitat; Cartells (Publicitat); Disseny gràfic; Chéret, Jules, 1836-1932; Casas, Ramon, 1866-1932; França; Espanya

Pages

91 p.

Documents

TFC-PONS_BALSALOBRE-2013.pdf

26.04Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)