dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Andreu Domingo, David,
dc.contributor.author
Pons Balsalobre, Marina
dc.date.accessioned
2013-09-19T10:59:00Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:18Z
dc.date.available
2013-09-19T10:59:00Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:18Z
dc.date.issued
2013-09-19
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/217711
dc.description.abstract
En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un
recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i
compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a França i España, Jules
Chéret i Ramón Casas respectivament.
cat
dc.format.extent
91 p.
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Cartells (Publicitat)
cat
dc.subject.other
Disseny gràfic
cat
dc.subject.other
Chéret, Jules, 1836-1932
cat
dc.subject.other
Casas, Ramon, 1866-1932
cat
dc.subject.other
França
cat
dc.subject.other
Espanya
cat
dc.title
El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat