Autor/a

Martínez Martínez, Laura

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Casadevall Sala, Anna

Data de publicació

2014-02-05T07:48:14Z

2014-02-05T07:48:14Z

2014-01



Resum

Tenim davant un projecte on trobarem reflectits els resultats d'una investigació duta a terme en un col·legi públic sense aula CYL amb un model educatiu inclusiu. Desprès d'uns mesos de seguiment de dos nens autistes i l'avaluació d'un possible cas s'ha pogut concloure que la integració dels nens autistes és possible, però que segons el cas, la modalitat de matriculació canviarà. Al llarg d'aquesta memòria trobarem la descripció del centre, els diferents objectius, les diferents teories associades a aquest dèficit, els diferents materials validats utilitzats, el procés de seguiment i els resultats. També es trobarà des de quines teories s'ha treballat, sense deixar de costat les conclusions finals.


Tenemos delante un proyecto donde encontraremos reflejados los resultados de una investigación llevada a cabo en un colegio público sin aula CYL con un modelo educativo inclusivo. Después de unos meses de seguimiento de dos niños autistas y la evaluación de un posible caso se ha podido concluir que la integración de los niños autistas es posible, pero que según el caso, la modalidad de matriculación cambiará. A lo largo de esta memoria encontraremos la descripción del centro, los diferentes objetivos, las diferentes teorías asociadas a este déficit, los diferentes materiales validados utilizados, el proceso de seguimiento y los resultados. También se encontrará desde qué teorías se ha trabajado, sin dejar de lado las conclusiones finales.


Practicum for the Educational Psychology program.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

autisme; educació inclusiva; autismo; inclusión (educación); inclusion (education); autism; Inclusive education -- Practicum; Educació inclusiva -- Practicum; Educación inclusiva -- Practicum

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)