La función social del lobbismo

Author

San Martín Paniello, Albert

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Piera Miquel, Mercedes,

Publication date

2014-02-25



Abstract

En aquest treball es tracten alguns aspectes del lobbisme. El seu origen, la seva expansió, el seu significat i les diverses formes en les que es pot desenvolupar serveixen com a punt de partida. També es descriuen els principals subjectes del lobbisme y els llocs en els que s’ha convertit en un instrument clau. Al llarg de tot el treball, es va descobrint que el lobbisme es realment necessari i eficaç, ja que és l’activitat que permet una defensa legítima dels interessos de diversos col·lectius davant dels poders públics, de manera que civils, companyies y governs facin un apropament de postures a l’hora de legislar. La funció social del lobbisme és el tema sobre el que gira tota la investigació. La seva aportació a la societat passa per ser una eina de diàleg i representació davant del poder i una activitat vital pel benestar de qualsevol democràcia.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Grups de pressió

Pages

71 p.

Documents

TFC-SAN MARTIN_PANIELLO-2013.pdf

407.9Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)