Metacognitive presence in asynchronous online learning environments : self, mutual and hetero-regulation

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center (eLC)
dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya. Distance School and University Education (EDUS)
dc.contributor.author
Barberà Gregori, Elena
dc.contributor.author
Badia Garganté, Toni
dc.contributor.author
Guasch Pascual, Teresa
dc.contributor.author
Espasa Roca, Anna
dc.date
2010-02-16T11:58:03Z
dc.date
2010-02-16T11:58:03Z
dc.date
2007
dc.identifier.citation
Barberà, E.; Badia, A.; Guasch, T.; Espasa, A. (2007). "Metacognitive presence in asynchronous online learning environments: self, mutual and hetero-regulation". A: Developing potentials for learning. EARLI (European Association for Research on Learning and Instruction EARLI Budapest). 28 de agost -01 de Setembre.
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/1397
dc.description.abstract
Peer-reviewed
dc.description.abstract
Metacognitive presence in asynchronous online learning environments : self, mutual and hetero-regulation
dc.description.abstract
Presencia metacognitiva en ambientes de estudio asíncronos en línea: auto, mutuo y hetero- regulación.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
dc.subject
Internet in higher education
dc.subject
Computer-assisted instruction
dc.subject
Web-based instruction
dc.subject
Cognition
dc.subject
Group work in education
dc.subject
Internet en l'ensenyament universitari
dc.subject
Ensenyament assistit per ordinador
dc.subject
Ensenyament virtual
dc.subject
Cognició
dc.subject
Treball en equip virtual
dc.subject
Internet en la enseñanza universitaria
dc.subject
Enseñanza asistida por ordenador
dc.subject
Enseñanza virtual
dc.subject
Cognición
dc.subject
Trabajo en grupos virtual
dc.title
Metacognitive presence in asynchronous online learning environments : self, mutual and hetero-regulation
dc.type
info:eu-repo/semantics/conferenceObject


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)