Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/9220

Labelling improves false belief understanding: a training study
Serrat Sellabona, Elisabet; Rostán Sánchez, Carles; Vallès Majoral, Eduard; Esteban Guitart, Moisès; Sidera Caballero, Francesc; Serrano Ortiz, Jèssica
-Filosofia de la ment
-Philosophy of mind
-Comprensió
-Comprehension
-Infants -- Llenguatge
Tots els drets reservats
Article
Article - Versió publicada
Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Psicología i Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Serrano Ortiz, Jèssica; Rostán Sánchez, Carles; Caño, Agnès; Amadó Codony, Anna
Esteban Guitart, Moisès; Sidera Caballero, Francesc; Serrano Ortiz, Jèssica; Amadó Codony, Anna; Rostán Sánchez, Carles
Serrano Ortiz, Jèssica; Serrat Sellabona, Elisabet; Rostán Sánchez, Carles
Serrat Sellabona, Elisabet; Sidera Caballero, Francesc; Rostán Sánchez, Carles; Amadó Codony, Anna