L'impacte de la iconografia musical en les dinàmiques socials : David Bowie o el poder social de les imatges musicals

Autor/a

Serra Gutiérrez, Ivan

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Colombo Vilarrasa, Alba

Data de publicació

2014-11-18T08:21:50Z

2014-11-18T08:21:50Z

2014-09-08



Resum

El present treball de recerca posa de relleu que la música és un element fonamental de la configuració de les societats humanes actuals i analitza un cas concret, el de l'artista britànic David Bowie, per il·lustrar els mecanismes pels quals un artista pot convertir-se en una icona i, d'aquesta manera, influir decissivament en la configuració d'elements de l'imaginari social compartit.


El presente trabajo de investigación pone de relieve que la música es un elemento fundamental de la configuración de las sociedades humanas actuales y analiza un caso concreto, el del artista británico David Bowie, para ilustrar los mecanismos por los que un artista puede convertirse en un icono y, de este modo, influir decisivamente en la configuración de elementos del imaginario social compartido.


Master thesis for the Cultural management program.

Tipus de document

Treball fi de màster

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

gestió cultural; David Bowie; sociologia de la música; gestión cultural; David Bowie; sociología de la música; cultural management; David Bowie; sociomusicology; Music -- Social aspects -- TFM; Música -- Aspectes socials -- TFM; Música -- Aspectos sociales -- TFM

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)