Autor/a

Monge Martínez, Elena

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Fraga Colman, Leticia

Data de publicació

2015-07-07T09:51:15Z

2015-07-07T09:51:15Z

2015-06



Resum

La evolución de las estrategias comunicacionales de las marcas han ido progresando del mismo modo que lo ha hecho la sociedad y su contexto. Adaptarse a las cambiantes formas y normas de comunicación es vital para las empresas y marcas que quieren ocupar un sitial de privilegio en el mercado.


L'evolució de les estratègies comunicacionals de les marques han anat progressant de la mateixa manera que ho ha fet la societat i el seu context. Adaptar-se a les canviants formes i normes de comunicació és vital per a les empreses i marques que volen ocupar un setial de privilegi al mercat.


Bachelor thesis for the Communication program.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

comunicació; estratègia de comunicació; Coca-Cola; comunicación; estrategia de comunicación; Coca-Cola; communication; communication strategy; Coca-Cola; Communication in marketing -- TFG; Comunicació en màrqueting -- TFG; Comunicación en marketing -- TFG

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)