La evolución de la estrategia en comunicación : Caso Coca-Cola

dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Fraga Colman, Leticia
dc.contributor.author
Monge Martínez, Elena
dc.date
2015-07-07T09:51:15Z
dc.date
2015-07-07T09:51:15Z
dc.date
2015-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/43107
dc.description.abstract
La evolución de las estrategias comunicacionales de las marcas han ido progresando del mismo modo que lo ha hecho la sociedad y su contexto. Adaptarse a las cambiantes formas y normas de comunicación es vital para las empresas y marcas que quieren ocupar un sitial de privilegio en el mercado.
dc.description.abstract
L'evolució de les estratègies comunicacionals de les marques han anat progressant de la mateixa manera que ho ha fet la societat i el seu context. Adaptar-se a les canviants formes i normes de comunicació és vital per a les empreses i marques que volen ocupar un setial de privilegi al mercat.
dc.description.abstract
Bachelor thesis for the Communication program.
dc.format
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
comunicació
dc.subject
estratègia de comunicació
dc.subject
Coca-Cola
dc.subject
comunicación
dc.subject
estrategia de comunicación
dc.subject
Coca-Cola
dc.subject
communication
dc.subject
communication strategy
dc.subject
Coca-Cola
dc.subject
Communication in marketing -- TFG
dc.subject
Comunicació en màrqueting -- TFG
dc.subject
Comunicación en marketing -- TFG
dc.title
La evolución de la estrategia en comunicación : Caso Coca-Cola
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)