To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/115189
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Forés i Miravalles, Anna |
dc.contributor.author | Gros Salvat, Begoña |
dc.date | 2017-09-08T11:54:07Z |
dc.date | 2017-09-08T11:54:07Z |
dc.date | 2013-06-01 |
dc.date | 2017-09-08T11:54:07Z |
dc.identifier.citation | 1138-3194 |
dc.identifier.citation | 627942 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/115189 |
dc.format | 6 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Ramon Llull |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.revistaaloma.net/; http://www.revistaaloma.net/index.php/aloma/issue/view/16/showToc |
dc.relation | Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l'Educació, 2013, vol. 31, num. 1, p. 83-88 |
dc.rights | (c) Universitat Ramon Llull, 2013 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació |
dc.subject | Apoderament (Ciències socials) |
dc.subject | Tecnologia de la informació |
dc.subject | Education |
dc.subject | Empowerment (Social sciences) |
dc.subject | Information technology |
dc.title | Dues tendeències TAP en educació. Apoderament i participació mitjnçant les tecnologies |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |