dc.contributor
Higueras Ballesteros, Francesca,
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Domenech Vallejo, Andrea
dc.date.accessioned
2017-12-11T11:55:52Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:45Z
dc.date.available
2017-12-11T11:55:52Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:45Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/302436
dc.description.abstract
Aquest treball es centra en la importància de l'ensenyament i l’aprenentatge d'alfabetització en alumnes amb trastorns d'espectre autista en l'etapa d'educació infantil. Es pretén investigar sobre les necessitats i problemes que presenten aquests estudiants per aprendre a llegir i escriure. A més, aquest treball pretén donar a conèixer les principals característiques del trastorn en diferents contextos i àmbits, així conté una visió teòrica sobre el trastorn, des de la seva pròpia definició, passant per diverses estratègies i metodologies a l’hora d’actuar, fins arribar a una proposta educativa en l’àmbit escolar i familiar.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Lecto-escriptura
dc.title
La lectoescritura en niños TEA
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis