La lectoescritura en niños TEA

Autor/a

Domenech Vallejo, Andrea

Otros/as autores/as

Higueras Ballesteros, Francesca,

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Fecha de publicación

2017-12



Resumen

Aquest treball es centra en la importància de l'ensenyament i l’aprenentatge d'alfabetització en alumnes amb trastorns d'espectre autista en l'etapa d'educació infantil. Es pretén investigar sobre les necessitats i problemes que presenten aquests estudiants per aprendre a llegir i escriure. A més, aquest treball pretén donar a conèixer les principals característiques del trastorn en diferents contextos i àmbits, així conté una visió teòrica sobre el trastorn, des de la seva pròpia definició, passant per diverses estratègies i metodologies a l’hora d’actuar, fins arribar a una proposta educativa en l’àmbit escolar i familiar.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

376 - Educación especial

Palabras clave

Autisme; Lecto-escriptura

Páginas

67 p.

Documentos

TFG-DOMENECH-2017.pdf

764.7Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)