Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/21835
Títol: | Les matemàtiques com a eina d'inclusió i d'equitat per a l'alumnat llatinoamericà nouvingut als centres educatius de Catalunya. El cas equatorià |
---|---|
Autor/a: | Rosich Sala, Núria; López, Paula; Núñez i Espallargas, Josep M.; Montanuy Fillat, Manuel; Muria Maldonado, Sergi |
Altres autors: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | |
Matèries: | -Matemàtica -Integració escolar -Estudiants -Llatinoamericans -Estudi de casos -Mathematics -School integration -Students -Case studies |
Drets: | cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
Tipus de document: | Capítol o part de llibre Article - Versió publicada |
Publicat per: | Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració |
Compartir: |