To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/20710
dc.contributor | Benavente, Fran |
---|---|
dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació |
dc.contributor.author | Masotta Lijtmaer, Cloe |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/20710 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
dc.subject | Grandrieux, Philippe -- Crítica i interpretació |
dc.subject | Epstein, Jean -- Crítica i enterpretació |
dc.subject | Dwoskin, Stephen -- Crítica i interpretació |
dc.subject | Cos humà en la cinematografia |
dc.subject | Cara en la cinematografia |
dc.title | Variaciones de lo figural: El pensamiento plástico de Jean Epstein,/nStephen Dwoskin y Philippe Grandrieux |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |