Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/24828
dc.contributor.author | Barnes, Jeremy |
---|---|
dc.date | 2015-10-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/24828 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Ensenyament assistit per ordinador |
dc.subject | Llenguatge i emocions |
dc.subject | Adquisició del coneixement (Sistemes experts) |
dc.subject | Tractament del llenguatge natural (Informàtica) |
dc.title | Comparing the performance of knowledge-based and machine-learning approaches for the detection of emotions in an english Text |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |