Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/20560
dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació |
---|---|
dc.contributor | Benavente, Fran |
dc.contributor.author | Martos Ortiz, Aitor |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2072/210126 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/20560 |
dc.format | 102 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject | Llar en la televisió |
dc.subject | Sèries televisives - Estats Units d'Amèrica - Història i crítica |
dc.subject | Televisió - Art d'escriure |
dc.subject | Hermenèutica |
dc.subject | Televisió - Semiòtica |
dc.subject | Home Box Office (Firma comercial) |
dc.subject | Sopranos (Programa televisiu) |
dc.subject | Carnivàle (Programa televisiu) |
dc.subject | Deadwood (Programa televisiu) |
dc.subject | Wire (Programa televisiu) |
dc.subject | Treme (Programa televisiu) |
dc.subject | 316 - Sociologia. Comunicació |
dc.subject | 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
dc.title | La construcción del espacio dramático en la ficción televisiva norteamericana. Análisis del espacio vivencial en las series dramáticas de la HBO |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |