Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/12885
dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Traducció i Interpretació |
---|---|
dc.contributor | Cañada Pujols, Ma. Dolors |
dc.contributor.author | Caixal Manzano, Elena |
dc.date | 2011-10-20T14:45:19Z |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2072/171263 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/12885 |
dc.format | 61 p. |
dc.format | 6608871 bytes |
dc.format | application/pdf |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject | Llengua segona - Adquisició - Metodologia |
dc.subject | Anglès - Adquisició |
dc.subject | Anglès - Ensenyament - Estudiants estrangers |
dc.title | Proyecto de investigación-acción. Análisis de clases de inglés como lengua extranjera |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |