Autor/a

Abalde Lema, Marta

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Viloca Puig, Rosana

Cavero Vázquez, Reyes

Data de publicació

2017-02-03T07:09:06Z

2017-02-03T07:09:06Z

2017-01-15



Resum

Esta disertación intenta demostrar que la publicidad personalizada es el futuro de la publicidad en televisión a través de un estudio teórico-empírico, donde se pondrá en contexto la publicidad en televisión, analizará los nuevos métodos televisivos que se están llevando a cabo y se definirá y analizarán las características de la publicidad personalizada. Además, a través de dos entrevistas a Francisco José Asensi Viana y Laura Marín Peña, se analiza la eficacia publicitaria y su punto de visto acerca del futuro de la publicidad en televisión. Por último, a través de un experimento se demuestra la eficacia de la publicidad personalizada.


Aquesta dissertació intenta demostrar que la publicitat personalitzada és el futur de la publicitat en televisió a través d'un estudi teòric-empíric, on es posarà en context la publicitat en televisió, analitzarà els nous mètodes televisius que s'estan duent a terme i es definirà i analitzaran les característiques de la publicitat personalitzada. A més, a través de dues entrevistes a Francisco José Asensi Viana i Laura Marín Peña, s'analitza l'eficàcia publicitària i el seu punt de vist sobre el futur de la publicitat en televisió. Finalment, a través d'un experiment es demostra l'eficàcia de la publicitat personalitzada.


This dissertation tries to demonstrate that personalized advertising is the future of television advertising through a theoretical-empirical study, where television advertising will be put in context, will analyze the new television methods that are being carried out and will be defined and Analyze the characteristics of personalized advertising. In addition, through two interviews with Francisco José Asensi Viana and Laura Marín Peña, we analyze the advertising effectiveness and its point of view about the future of television advertising. Finally, an experiment demonstrates the effectiveness of personalized advertising.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

televisión; eficacia publicitaria; marketing de permiso; advertising effectiveness; permission marketing; television; eficàcia publicitària; màrqueting de permis; televisió; Advertising -- TFG; Publicitat -- TFG; Publicidad -- TFG

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)