To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/13183
dc.contributor | Universitat de Girona. Departament de Filologia i Comunicació |
---|---|
dc.contributor | Gràcia i Solé, Lluïsa |
dc.contributor.author | Sala Farré, Miracle |
dc.date | 2016-11-21T17:02:48Z |
dc.date | 2016-11-21T17:02:48Z |
dc.date | 2015-09 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/13183 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.relation | Màster en Ensenyament d'Espanyol i de Català com a Segones Llengües |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Català -- Adquisició |
dc.subject | Catalan language -- Acquisition |
dc.subject | Llengua segona -- Adquisició |
dc.subject | Second language acquisition |
dc.subject | Italians |
dc.title | Aprenentatge del català com a L2 en parlants d’italià: les construccions atributives, locatives, existencials i possessives i l’ús dels auxiliars en temps compostos |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |