Autor/a

Aranda Juárez, Daniel

Sánchez Navarro, Jordi

Mohammadi, Leila

Otros/as autores/as

Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

Fecha de publicación

2018-10-18T08:53:54Z

2018-10-18T08:53:54Z

2018-06-18



Resumen

The present data article offers a dataset about the use, knowledge, attitudes, and perceptions of the Internet in the entire of Spanish territory (16-65+). The data is achieved through biennial surveys in 2011 and 2013. This allows observing the evolution of assessments, the perception of use and penetration that different digital services have in the Spanish society. The paper includes some descriptive data that shows characteristic of internet access and Internet consumption among internet users and non-users over 16 years old.

Tipo de documento

Artículo
Versión publicada

Lengua

Inglés

Materias y palabras clave

Internet; Spain; attitudes; perception; access; consumption; Internet; Espanya; hàbits; percepció; accés; consum; Internet; España; hábitos; percepción; acceso; consumo; Internet -- Social aspects; Internet -- Aspectes socials; Internet -- Aspectos sociales

Publicado por

Data in Brief

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https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352340918306668?via%3Dihub

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