El amor como principio educativo en la literatura: su acción a través de la lectura

Autor/a

Ventura Vizuete, Laura,

Altres autors/es

Turu Tarré, Maria,

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Data de publicació

2018-06



Resum

El foment de la lectura és una de les grans preocupacions al panorama actual de l’educació. La qüestió que ens plantegem, doncs, és: per què volem que llegeixin els nens? Només tenint en compte quina és la finalitat de l’educació literària els mestres podran dur a terme la seva tasca d’una forma real i vertadera.


El fomento de la lectura es una de las grandes preocupaciones en el panorama actual de la educación. La cuestión que nos planteamos, entonces, es: ¿por qué queremos que lean los niños? Solo teniendo presente cuál es la finalidad de la educación literaria los maestros podrán llevar a cabo su labor de un modo real y verdadero.


Reading encouragement is one of the biggest issues in education’s current outlook. The question we try to contemplate, thus, is the following one: why do we want children to read? Only if we have in mind which the aim of literature’s education is, the teacher will be able to accomplish their work in a real and true way.

Tipus de document

Treball fi de màster

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Animació a la lectura; Ensenyament de la literatura; Mitologia

Pàgines

60 p.

Documents

TFM-VENTURA-2018.pdf

309.4Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)