Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/132562
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes Arquitectònics |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GILDA - Grup per a la Innovació i la Logística Docent en Arquitectura |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. GRU - Grup de Recerca Urbanisme |
dc.contributor.author | Bardí Milà, Berta |
dc.contributor.author | García Escudero, Daniel |
dc.contributor.author | Moreno Sanz, Joan |
dc.date | 2019 |
dc.identifier.citation | Bardi, B.; Garcia-Escudero, D.; Moreno, J. Teaching practice as research: the case of the ‘Dutch Academy’ in the 1960’s and 1970’s. A: "Reactive Proactive Architecture". València: Editorial Universitat Politècnica de València, 2019, p. 50-55. |
dc.identifier.citation | 978-84-9048-713-6 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/132562 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Editorial Universitat Politècnica de València |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Architecture -- Study and teaching -- Netherlands -- 20th century |
dc.subject | Research |
dc.subject | Teaching |
dc.subject | Profession |
dc.subject | Dutch Academy |
dc.subject | Arquitectura -- Ensenyament -- Països Baixos -- S. XX |
dc.title | Teaching practice as research: the case of the ‘Dutch Academy’ in the 1960’s and 1970’s |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |