To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/165184
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Barreiro Taboada, Lidia |
dc.contributor.author | Llasat Subirats, Arnau |
dc.date | 2019-06-12 |
dc.identifier.citation | 140617 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165184 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional |
dc.subject | Geographic information systems |
dc.subject | Language and languages - Study and teaching |
dc.subject | Ensenyament |
dc.subject | Formació Professional |
dc.subject | AICLE |
dc.subject | Ensenyament per al desenvolupament |
dc.subject | Lesbos |
dc.subject | refugiats |
dc.subject | Education |
dc.subject | CLIL |
dc.subject | development education |
dc.subject | Lesbos |
dc.subject | refugees |
dc.subject | Sistemes d'informació geogràfica |
dc.subject | Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
dc.title | Cooperation 101: L'educació per la cooperació a través d'activitats en llengua anglesa |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |