Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/21518

El fracaso escolar y los supuestos esenciales de la reforma: la percepción del profesorado de la educación secundaria en Cataluña (España)
Montané López, Alejandra; Aneas Álvarez, María Asunción; Olivé Ferrer, M. Carmen
Universitat de Barcelona
-Fracàs escolar
-Reforma de l'educació
-Educació secundària obligatòria
-Catalunya
-School failure
-Educational change
-Secondary education
-Catalonia
(c) Organización de los Estados Iberoamericanos para la Educación, la Ciencia y la Cultura, 2009
Article
Article - Versió publicada
Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, la Ciencia y la Cultura (OEI)
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Olivé Ferrer, M. Carmen; Ferrer i Cervero, Virginia, 1962-; Cid Reborido, Alicia; Montané López, Alejandra; Aneas Álvarez, María Asunción; Marzo Guarinos, Ángel
Montané López, Alejandra; Villarroya Planas, Ana; Barrios Cerrejón, M. Teresa; Mentado, Trinidad; Olivé Ferrer, M. Carmen; Beltrán, José; Villar, Alicia; Hernàndez, Francesc Jesús; Martínez, Ignacio; Martínez, Rodrigo; Esteban, Fernando; Pecourt, Juan