Author

Mercader, Antoni

Publication date

2001

Abstract

És possible «fer» una assignatura a toc de ratolí? Es pot aconseguir guanyar espai temporal per dedicar-lo a «xerrar» a classe? En aquest article es presenten un seguit d'experiències relacionades amb l'evolució i la implantació d'un procés d'innovació docent concret en els Estudis de Comunicació Audiovisual, descriu les fites aconseguides i s'interroga per les no assolides.


Is it possible to take a class at the click of a mouse? Is it possible to acquire a provisional space that can be dedicated to class «chats»? This article presents a series of experiences related to the evolution and introduction of a particular innovative teaching process in Communication Audio-visual studies, and describes the objectives achieved and poses questions regarding those that were not.

Document Type

Article

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació; Multimèdia; Innovació docent; Educación; Multimedia; Innovación docente; Education; Teaching innovations

Publisher

 

Related items

Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura ; N. 27 (2001), p. 181-189

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

This item appears in the following Collection(s)