dc.contributor.author
Rué, Joan
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/1063
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:1063
dc.identifier
urn:10.5565/rev/educar.336
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-22795
dc.identifier
urn:articleid:20148801n24p71
dc.identifier
urn:oai:educar.revistes.uab.cat:article/336
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/20704
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/8e91f541-aec7-4722-98f9-3163e451ad4e
dc.description.abstract
Después de someter a revisión los conceptos de calidad de la enseñanza, de autonomía docente y de analizar los presupuestos de las principales orientaciones en las estrategias de mejora de la escuela, el texto presenta una estrategia fundada en un enfoque deliberativo y que se enmarca en la orden que regula la evaluación de centros en Cataluña.
dc.description.abstract
Després de sotmetre a revisió els conceptes de qualitat i d'autonomia docent i analitzar els pressupòsits de les principals orientacions en les estratègies de millora de l'escola, el text presenta una estratègia desenvolupada a Catalunya, fonamentada en un enfocament deliberatiu i emmarcada en l'ordre que regula l'avaluació de centres.
dc.description.abstract
After an analysis of concepts such as education's quality or teacher's authonomy, and further revision of the main bases of the current improvement school strategies, the text offers a particular strategy, built and focused upon deliberation, which have been adopted by law by the catalan educative administration, to be developped in primary and secondary schools.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Educar ; N. 24 (1999), p. 71-87
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.subject
Calidad, profesionalidad, autonomía docente, estrategias de mejora educa-tiva
dc.subject
Autoevaluación de equipos docentes
dc.subject
Professionalitat
dc.subject
Autonomia docent
dc.subject
Estratègies de millora educativa
dc.subject
Autoavaluació d'equips docents
dc.subject
Professionalism
dc.subject
Teacher's authonomy
dc.subject
Educative improvement strategies
dc.subject
Teacher's selfevaluation
dc.title
La autoevaluación de los equipos docentes, una estrategia de mejora cualitativa de la escuela