¿Qué pensamiento profesional y curricular tienen los futuros profesores de ciencias de Secundaria?

Autor/a

Martínez Aznar, M. M.

Martín del Pozo, R.

Rodrigo Vega, M.

Varela Nieto, M. P.

Fernández Lozano, M. P.

Guerrero Serón, Antonio

Data de publicació

2001

Resum

This article is a part of a wider research on secondary science teachers' beliefs. Through the use of a questionnaire data were obtained from 211 secondary science teacher candidates. Analyses of data are discussed in terms of their implication in science teacher education.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Publicat per

 

Documents relacionats

Enseñanza de las ciencias ; V. 19 N. 1 (2001), p. 67-87

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)