dc.contributor.author
Gil Pérez, Daniel
dc.contributor.author
Valdés Castro, Pablo
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/22368
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:22368
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4221
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/21444
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4221
dc.identifier
urn:articleid:21746486v14n2p155
dc.description.abstract
This paper offers a detailed example of transformation of a science practical work, from the usual simple recipe into an open problematic situation capable of favouring pupils' research.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 14 n. 2 (1996) p. 155-163
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Pràctiques de laboratori
dc.subject
Epistemologia dels professors
dc.subject
Treball experimental
dc.subject
Situacions problemàtiques obertes
dc.subject
Anàlisis qualitatius
dc.subject
Matemàtiques com a instrument d'investigació
dc.subject
Emissió d'hipòtesis
dc.subject
Actualització dels coneixements
dc.subject
Operativització de les hipòtesis
dc.subject
Elaboració de dissenys
dc.subject
Esforç d'integració
dc.subject
Memòries científiques
dc.subject
Dimensió col·lectiva del treball científic
dc.title
La orientación de las prácticas de laboratorio como investigación : un ejemplo ilustrativo