dc.contributor.author
González García, Fermín.
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/23509
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:23509
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4662
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/39815
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4662
dc.identifier
urn:articleid:21746486v10n2p148
dc.description.abstract
This article is a review of Novak's «concept mapping», used as a tool for didactical research. It emphasizes its efficiency, especially with topics related to teachingpearning processes and planning of both curriculum and instruction. A list of bibliographical references has been carefully selected.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 10 n. 2 (1992) p. 148-158
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Aprenentatge memorístic
dc.subject
Aprenentatge significatiu
dc.subject
Metaprenentatge
dc.subject
Teoria de Ausubel
dc.subject
Diagrames de fluxe
dc.subject
Disseny de material curricular
dc.subject
Pràctiques de laboratori
dc.title
Los mapas conceptuales de J.D. Novak como instrumentos para la investigación en didáctica de las ciencias experimentales