Autor/a

Seoane Prado, Carlos

Data de publicació

1991

Resum

This article examines several alternative approaches to a teaching curriculum in Organic Chemistry at the University level. A special attention is devoted to basic, general concepts and their organization in the introductory topics.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Ordenació mecanística; Procés d'inducció; Estudi sistemàtic dels compostos orgànics; Substàncies pures; Estructures mol·leculars; Isomeria; Nomenclatura sistemàtica

Publicat per

 

Documents relacionats

Enseñanza de las ciencias ; V. 9 n. 3 (1991) p. 263-267

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)