Lo que el constructivismo puede ser para la educación de la matemática

dc.contributor.author
Kilpatrick, Jeremy
dc.date.issued
1990
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/28478
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:28478
dc.identifier
urn:10.5565/rev/educar.516
dc.identifier
urn:oai:educar.revistes.uab.cat:article/516
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/42231
dc.identifier
urn:articleid:20148801n17p37
dc.description.abstract
Analizadas las conceptualizaciones sobre constructivismo, se estudian sus implicaciones desde la educación de la matemática. A partir de ejemplos y experiencias se abordan tópicos y expresiones en un intento de responder a preguntas cómo: ¿qué parece ser el constructivismo? ¿qué no parece ser? y ¿qué necesita ser?
dc.description.abstract
Once the conceptualizations on constructivism have been analised, their implicacions are studied from the point of view of the education of mathematics. Starting with examples and experiences, we approach issues and expressions in an attempt to answer questions such as: what does constructivism seem to be like?, what does it not seem to be? and what does it need to be?
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Educar ; N. 17 (1990) p. 37-52
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.title
Lo que el constructivismo puede ser para la educación de la matemática
dc.type
Article


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)