Orientaciones didácticas para favorecer la presencia del modelo conceptual complejo de ser vivo en la formación inicial de profesorado de educación primaria

Author

Bonil, Josep

Pujol, Rosa M.

Publication date

2008

Document Type

Article

Language

Spanish

Subjects and keywords

Complexitat; Model conceptual en viu; Formació inicial de professorat; Investigació avaluativa; Complejidad; Modelo conceptual ser vivo; Formación inicial de profesorado; Investigación evaluativa; Complexity; Initial teaching; Training formation; Assessment research; Conpcetual model of "life being"

Publisher

 

Related items

Enseñanza de las ciencias ; V. 26 n. 3 (2008) p. 403-418

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)