Orientaciones didácticas para favorecer la presencia del modelo conceptual complejo de ser vivo en la formación inicial de profesorado de educación primaria

Autor/a

Bonil, Josep

Pujol, Rosa M.

Data de publicació

2008

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Complexitat; Model conceptual en viu; Formació inicial de professorat; Investigació avaluativa; Complejidad; Modelo conceptual ser vivo; Formación inicial de profesorado; Investigación evaluativa; Complexity; Initial teaching; Training formation; Assessment research; Conpcetual model of "life being"

Publicat per

 

Documents relacionats

Enseñanza de las ciencias ; V. 26 n. 3 (2008) p. 403-418

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)