dc.contributor.author
Cañal, Pedro
dc.contributor.author
Porlán Ariza, Rafael
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/43310
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:43310
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.5141
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/50955
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/5141
dc.identifier
urn:articleid:21746486v5n2p89
dc.description.abstract
This paper discriminates the concept of investigation from that of scientific investigation, laying the foundations of a model of learning as investigation.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 5 n. 2 (1987) p. 89-96
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.title
Investigando la realidad próxima : un modelo didáctico alternativo