dc.contributor.author
Dibar Ure, María Celia
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/50063
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:50063
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4930
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/51312
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4930
dc.identifier
urn:articleid:21746486v8n2p140
dc.description.abstract
This paper discusses some results obtained from research on the teaching of mechanics to initial university courses in Brazil, together with the epistemological problems arising.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 8 n. 2 (1990) p. 140-143
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Problemática, metodología y teoría: el recorrido de un grupo de investigación en enseñanza de las ciencias