Problemática, metodología y teoría: el recorrido de un grupo de investigación en enseñanza de las ciencias

dc.contributor.author
Dibar Ure, María Celia
dc.date.issued
1990
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/50063
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:50063
dc.identifier
urn:10.5565/rev/ensciencias.4930
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/51312
dc.identifier
urn:oai:ensciencias.revistes.uab.cat:article/4930
dc.identifier
urn:articleid:21746486v8n2p140
dc.description.abstract
This paper discusses some results obtained from research on the teaching of mechanics to initial university courses in Brazil, together with the epistemological problems arising.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; V. 8 n. 2 (1990) p. 140-143
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.title
Problemática, metodología y teoría: el recorrido de un grupo de investigación en enseñanza de las ciencias
dc.type
Article


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)