Autor/a

Gorgorió Solà, Núria

Planas, Núria

Vilella, Xavier

Data de publicació

2000

Resum

La enseñanza de esta disciplina en la escuela refleja su carácter universal, pero olvida a menudo el bagaje cultural del alumnado y sus necesidades sociales. Los autores reivindican que se aproveche la diversidad como fuente de riqueza para el aprendizaje de las matemáticas.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Matemàtica Ensenyament; Diversitat cultural; Atenció a la diversitat

Publicat per

 

Documents relacionats

Cuadernos de pedagogía ; Núm. 288 (Febrero 2000), p. 72-75

Drets

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)