Cultura y educación matemática

dc.contributor.author
Gorgorió Solà, Núria
dc.contributor.author
Planas, Núria
dc.contributor.author
Vilella, Xavier
dc.date.issued
2000
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/164408
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:164408
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-32164
dc.identifier
urn:articleid:23866322v288p72
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/dd71ddfb-6cd5-4b05-bcd2-95651aed99bd
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/3bdd2bda-f693-43e4-9eab-f53edc13daf0
dc.description.abstract
La enseñanza de esta disciplina en la escuela refleja su carácter universal, pero olvida a menudo el bagaje cultural del alumnado y sus necesidades sociales. Los autores reivindican que se aproveche la diversidad como fuente de riqueza para el aprendizaje de las matemáticas.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Cuadernos de pedagogía ; Núm. 288 (Febrero 2000), p. 72-75
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Matemàtica Ensenyament
dc.subject
Diversitat cultural
dc.subject
Atenció a la diversitat
dc.title
Cultura y educación matemática
dc.type
Article


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)