El profesorado de un centro con alta presencia de alumnado inmigrante participa en un seminario sobre educación intercultural. A partir del análisis de su realidad sociocultural, deciden organizar tres unidades de programación: "Conocernos mejor", "Los oficios" y "Las migraciones". El protagonismo del alumnado, la implicación de padres y madres, la importancia de la expresión oral y la espontaneidad con que se llevan a cabo las actividades caracterizan el desarrollo de dichas unidades.
Castellano
Educació intercultural; Educació secundària obligatòria; Comunitat i escola; Interacció didàctica; Infants immigrants Catalunya
Cuadernos de pedagogía ; Vol. 264 (1997), p. 78-80
open access
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/