Autor/a

Carrasco, Sílvia

Data de publicació

1997

Resum

La cultura debe entenderse como adaptación y aprendizaje y, en cambio, tendemos a percibirla como algo estético y cerrado. Esta incomprensión afecta también al sistema educativo, donde se registran discontinuidades entre los planteamientos culturales de la escuela y los de los colectivos minoritarios, tanto en los objetivos de socialización como en los contenidos intelectuales y de actitud. La autora propone diez cuestiones para abordar el tema del interculturalismo con el alumnado.

Tipus de document

Article de revisió
Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Interculturalitat; Comunitat i escola; Integració cultural; Integració escolar; Professors Actituds; Reforma de l'educació

Publicat per

 

Documents relacionats

Cuadernos de pedagogía ; Dec 1997

Drets

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)