Usos y abusos del concepto de cultura

dc.contributor.author
Carrasco, Sílvia
dc.date.issued
1997
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/164418
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:164418
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-9147
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/5d0daec9-8065-4e1b-8373-0c952aaa9411
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/2b55987d-a5dd-4d17-9f0a-b31ba06495fc
dc.description.abstract
La cultura debe entenderse como adaptación y aprendizaje y, en cambio, tendemos a percibirla como algo estético y cerrado. Esta incomprensión afecta también al sistema educativo, donde se registran discontinuidades entre los planteamientos culturales de la escuela y los de los colectivos minoritarios, tanto en los objetivos de socialización como en los contenidos intelectuales y de actitud. La autora propone diez cuestiones para abordar el tema del interculturalismo con el alumnado.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Cuadernos de pedagogía ; Dec 1997
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Interculturalitat
dc.subject
Comunitat i escola
dc.subject
Integració cultural
dc.subject
Integració escolar
dc.subject
Professors Actituds
dc.subject
Reforma de l'educació
dc.title
Usos y abusos del concepto de cultura
dc.type
Article de revisió
dc.type
Article


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)