Autor/a

Pujol, Rosa M.

Data de publicació

1993

Resum

Criterios y estrategias para la interrelación de la Educación para el Consumo con otros temas transversales y su integración adecuada dentro del proyecto educativo y curricular. El punto de partida se fija en una perspectiva constructivista de la enseñanza y el aprendizaje, así como de las vivencias y situaciones del alumnado y su entorno. Esto se ilustra con el tema de la alimentación.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Educació del consumidors

Publicat per

 

Documents relacionats

Cuadernos de pedagogía ; Vol. 218 (1993), p. 20-27

Drets

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)