Autor/a

Maia, Juliana de O.

Junqueira, Marianna M.

Wartha, Edson José

Silva, Erivanildo Lopes

Data de publicació

2013

Resum

Neste trabalho apresenta-se uma breve discussão sobre a experimentação no ensino de química com base nas ideias de Piaget, Ausubel e Vygotsky. Expõem-se diferentes concepções para a experimentação no ensino de química e suas implicações nos processos de ensino e aprendizagem assinalando para a inclusão da pluralidade metodológica nas salas de aula.

Tipus de document

Article

Llengua

Portuguès

Matèries i paraules clau

Experimentação; Ensino de química; Teorias da aprendizagem

Publicat per

 

Documents relacionats

;

Enseñanza de las ciencias ; Núm. Extra (2013), p. 1002-1006

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)