L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren

Autor/a

Molins Alcalde, Dúnia

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Altres autors/es

Mèlich i Sangrà, Joan Carles,

Data de publicació

2009

Resum

Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents.

Tipus de document

Treball final de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Freire, Paulo; McLaren, Peter; Pedagogia social

Publicat per

 

Documents relacionats

Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Treballs de recerca de postgrau ;

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)