dc.contributor
Mèlich i Sangrà, Joan Carles,
dc.contributor.author
Molins Alcalde, Dúnia
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/60838
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:60838
dc.description.abstract
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Treballs de recerca de postgrau ;
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
dc.subject
McLaren, Peter
dc.subject
Pedagogia social
dc.title
L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
dc.type
Treball final de grau