L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren

dc.contributor
Mèlich i Sangrà, Joan Carles,
dc.contributor.author
Molins Alcalde, Dúnia
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.date.issued
2009
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/60838
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:60838
dc.description.abstract
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents.
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
dc.relation
Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Treballs de recerca de postgrau ;
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/
dc.subject
Freire, Paulo
dc.subject
McLaren, Peter
dc.subject
Pedagogia social
dc.title
L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
dc.type
Treball final de grau


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)