La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques

Autor/a

Estanyol Casals, Elisenda

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Altres autors/es

Roca, David,

Data de publicació

2012

Resum

Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. Tot i així, la figura del director creatiu en relacions públiques genera forta controvèrsia, les tècniques de creativitat utilitzades en el sector es limiten bàsicament a brainstorming, i la creativitat segueix associant-se principalment a la comunicació dirigida al consumidor

Tipus de document

Treball final de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Creativitat; Relacions públiques; Marques comercials; Agències de Comunicació; Assessors d'empreses

Publicat per

 

Documents relacionats

Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de recerca de postgrau ;

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)