Autor/a

Adan López, Carlos

Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Otros/as autores/as

López Hernández, María del Mar,

Fecha de publicación

2012

Resumen

Creació d'un joc del tipus Arcade beat'em up en 2D utilitzant escenaris amb una certa profunditat de moviment i dotant als personatges no jugadors i altres objectes d'Intel·ligència Artificial de manera que el seu comportament no sigui sempre lineal i aprofitant-ho per afegir nivells de dificultat.


Creación de un juego del tipo Arcade beat'em up en 2D utilizando escenarios con una cierta profundidad de movimiento y dotando a los personajes no jugadores y otros objetos de Inteligencia Artificial de manera que su comportamiento no sea siempre lineal y aprovechándolo para añadir niveles de dificultad.


Development of an Arcade game type beat'em up in 2D using stages with some moving depth and providing the non playable characters and other objects with Artificial Intelligence so that their behavior is not always linear and taking advantage with this to add some difficulty levels

Tipo de documento

Treball final de grau

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Videojocs Disseny; Intel·ligència artificial Aplicacions

Publicado por

 

Documentos relacionados

Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes ;

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)