Autor/a

Adan López, Carlos

Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Altres autors/es

López Hernández, María del Mar,

Data de publicació

2012

Resum

Creació d'un joc del tipus Arcade beat'em up en 2D utilitzant escenaris amb una certa profunditat de moviment i dotant als personatges no jugadors i altres objectes d'Intel·ligència Artificial de manera que el seu comportament no sigui sempre lineal i aprofitant-ho per afegir nivells de dificultat.


Creación de un juego del tipo Arcade beat'em up en 2D utilizando escenarios con una cierta profundidad de movimiento y dotando a los personajes no jugadores y otros objetos de Inteligencia Artificial de manera que su comportamiento no sea siempre lineal y aprovechándolo para añadir niveles de dificultad.


Development of an Arcade game type beat'em up in 2D using stages with some moving depth and providing the non playable characters and other objects with Artificial Intelligence so that their behavior is not always linear and taking advantage with this to add some difficulty levels

Tipus de document

Treball final de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Videojocs Disseny; Intel·ligència artificial Aplicacions

Publicat per

 

Documents relacionats

Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes ;

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)