La Promoción de libros impresos a través de Twitter : análisis de los casos Ediciones Deusto, Gestión 2000 y Alienta Editorial

Author

González Arenas, Sara

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Other authors

Martínez Bouza, José Manuel,

Publication date

2013

Abstract

El sector editorial a Espanya s'ha vist obligat a canviar el seu model de negoci a partir de la Revolució Digital del S.XXI. Això inclou la utilització de mitjans socials a través dels quals es busca, entre altres coses, una nova forma de promoció dels seus llibres i un apropament a les noves tendències de la comunicació per a una efectiva relació amb els seus lectors.


El sector editorial en España se ha visto obligado a cambiar su modelo de negocio a partir de la Revolución digital del S.XXI. Esto incluye la utilización de medios sociales a través de los cuales se busca, entre otras cosas, una nueva forma de promoción de sus libros y un acercamiento a las nuevas tendencias de comunicación para una efectiva relación con sus lectores. Apoyado en las teorías de la comunicación digital, este trabajo tiene el objetivo de explorar la promoción de libros impresos en Twitter a través del hashtag. Se lleva a cabo utilizando una metodología cualitativa que ha permitido hacer un ajuste entre los datos y la realidad actual del uso de esta herramienta en el sector editorial, y por consiguiente ofrece algunas bases y teorías para futuras investigaciones

Document Type

Treball de fi de postgrau

Language

Spanish

Subjects and keywords

Llibres Casos, Estudis de Màrqueting; Publicitat Editors i edició Espanya

Publisher

 

Related items

Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital ;

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)