"Pet Society" es un "juego social" desarrollado en la red social: Facebook. Creado por Playfish en 2008 (empresa caracterizada por su innovación y creatividad), en 2009 Playfish es adquirida por Electronic Arts. Tiene el honor de ser el primer juego en alcanzar el 1 millón de fans en Facebook. Esta tesina se centra en diversos factores de la producción: diseño, interacción y usuario; para poder entender este éxito entre los jugadores desde un enfoque social. Centrándose en cómo se presentan los contenidos por parte de la empresa y cómo los usuarios se apropian de estos contenidos, creando los suyos propios.
"Pet Society" es un "joc social" desenvolupat a la xarxa social: Facebook. Creat per Playfish al 2008 (empresa caracteritzada per la seva innovació i creativitat), al 2009 Playfish és adquirida per Electronic Arts. Te l'honor de ser el primer joc en arribar a 1 milió de fans a Facebook. Aquesta Tesina està centrada en diversos factors de la producció: disseny, interacció i usuari; per poder entendre aquest èxit entre els jugadors des de un enfocament social. Es centra en com es presenten els continguts per part de l'empresa i com els usuaris s'apropien d'aquests continguts, creant els seus propis.
Castellano
Facebook (Firma)
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital ;
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/